کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735878462 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

درز مشخصات بیشتر از گوشی‌های نکسوس هواوی و ال‌جی

تقریباً مطمئن هستیم که گوگل امسال دو گوشی نکسوس را با همکاری دو شرکت ال‌جی و هواوی عرضه خواهد کرد. امروز @OnLeaks جزئیات بیشتری از این دو گوشی را منتشر کرده است تا قطعات دیگری از پازل برای نکسوس‌های بعدی کنار یکدیگر چیده شود.


Huawei-Nexus

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ طبق شایعات انتظار داریم نکسوس 5.2 اینچی را با همان نام نکسوس 5 ال‌جی تولید کرده و ساخت فبلت 5.7 اینچی به هواوی سپرده شود. به‌نحوی خوشحالیم که این‌بار نکسوس را موتورولا نخواهد ساخت چرا که این شرکت نمایندگی رسمی در ایران نداشته و علاقمندان به نکسوس 6 سال گذشته مجبور بودند این گوشی را به زحمت و با قیمت بالا خریداری کنند.

به گفته @OnLeaks نکسوس ال‌جی احتمالاً با بدنه فلزی عرضه خواهد شد و اسپیکرهای استریو نیز در جلوی آن قرار خواهند داشت؛ دو ویژگی که تاکنون در گوشی‌های اخیر ال‌جی ندیده بودیم. علاوه بر این ابعاد گوشی 146.9 در 72.9 در 8 میلی‌متر (9.8 میلی‌متر در ضخیم‌ترین قسمت) بوده و همچنین حسگر اثر انگشت در پشت و درگاه USB Type-C نیز برای اولین بار به سری نکسوس آمده‌اند.

اما از فبلت هواوی بگوییم. این فبلت با بدنه فلزی و صفحه‌نمایش 5.7 اینچی همانند نکسوس ال‌جی از حسگر اثر انگشت و درگاه USB Type-C برخوردار بوده و ابعاد آن نیز 159.4 در 78.3 در 6.6 (تا 8.5) میلی‌متر خواهد بود.

در مورد سایر مشخصات این دو گوشی هنوز اطلاعاتی در دست نیست و از آن‌جا که کوالکام امروز اعلام کرد اسنپ‌دراگون 820 را تا سال آینده در گوشی‌های هوشمند نخواهید دید مشخص نیست که گوگل چیپست اسنپ‌دراگون 810 را با حاشیه‌های زیادش انتخاب خواهد کرد و یا به سراغ گزینه‌های دیگری می‌رود. به‌هرحال می‌دانیم که امسال چه برای دوستداران گوشی‌های کوچک و چه بزرگ نکسوس وجود خواهد داشت و احتمالاً این دو گوشی با قیمت معقول و خدمات پس از فروش به کشورمان خواهند رسید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27738 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/05/22 تعداد مشاهده: 1809
سافت گذر